Δίαιτα: (μέχρι) 4 κιλά σε 3 μέρες

Αποτέλεσμα εικόνας για diet

Κάποιες φορές χρειάζεστε για να βελτιώσετε την ομορφια σας απλά μια γρηγορη διαιτα ώστε να χωράτε σε εκείνα τα ρουχα που χρειάζεστε για μια ειδική περίσταση.

Ή απλά θέλετε να πέσετε άμεσα 3-4 κιλά για να νιώθετε καλύτερα και να είστε πιο ομορφοι από ποτέ.

Τσεκάρετε πρώτα την υγεια σας και τον γιατρο σας για να μην δημιουργήσετε ιατρικό πρόβλημα στον οργανισμό σας και με τη σύμφωνη γνώμη του προχωρήστε σε αυτή την πολύ σύντομη διαιτα.

Είναι μόνο για τρεις μέρες με μειωμένες θερμιδες και αυτό σημαίνει πως θα μπορείτε να κρατηθείτε για ένα τόσο μικρό χρονικό διάστημα.

Μπορεί να υποφέρετε λίγο αυτές τις μέρες με τον περιορισμό των θερμίδων αλλά και των τροφών, αλλά τελικά θα επιτύχετε τον στόχο σας.

Επιπλέον, θα πρέπει να γνωρίζετε από την αρχή πως δεν είναι καθόλου καλό να τηρήσετε αυτή τη δίαιτα για περισσότερο από 3 ημέρες και ότι θα πρέπει να επανέλθετε σε μια φυσιολογική διατροφη τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την επαναλάβετε.

Είναι η πιο «φυσιολογική» παραλλαγή δίαιτας με 900-1000 θερμίδες την ημέρα  

Περιλαμβάνει τρόφιμα, όπως άπαχο κρέας, τυρί cottage, λαχανικά και φρούτα.

Το αποτέλεσμα: θα χάσετε 4-4,5 κιλά σε 3 ημέρες.

Φυσικά, αν έχετε συνηθίσει να καταναλώνετε 1500-2000 θερμίδες ανά ημέρα ή και περισσότερο, θα νιώσετε πεινασμένοι στο τέλος της ημέρας.

Για αυτό θα πρέπει να έχετε κατά νου το εξής: μην ακολουθήσετε αυτή τη δίαιτα για περισσότερο από 3 ημέρες! 


 

Ημέρα 1 


Κατά την πρώτη ημέρα, όλα τα συστατικά θα έχουν τον ρόλο της τόνωσης του μεταβολισμού σας και της δημιουργίας των απαιτούμενων συνθηκών για την απώλεια βάρους.

– Πρωινό:

σκέτος καφές ή μαύρο τσάι, μισό γκρέιπφρουτ και μια φέτα του τοστ με λίγο φυστικοβούτυρο (σημείωση: μπορείτε να αντικαταστήσετε το γκρέιπφρουτ με φυσικό χυμό) 

– Μεσημεριανό:

1 φέτα του τοστ, μισό φλιτζάνι τόνο, μαύρο τσάι ή σκέτο καφέ (θα πρέπει να εγκαταλείψετε τη ζάχαρη ή να την αντικαταστήσετε με φυτικές γλυκαντικές ουσίες για τη μείωση των θερμίδων) 

– Βραδινό:

1 φλιτζάνι πράσινα φασόλια, 1 φλιτζάνι παγωτό βανίλια, 1 μερίδα καρότα και 100 γραμμάρια άπαχο κρέας (το παγωτό πρέπει να είναι με λίγες θερμίδες και τα καρότα μπορούν να αντικατασταθούν) 


Ημέρα 2 

Τώρα μπορείτε να τρώτε με περισσότερη συνέπεια, αλλά χωρίς υπερβολές. Μην παραλείπετε γεύματα και τρώτε τα ακόλουθα:

– Πρωινό:

μισή μπανάνα, σκέτο καφέ ή μαύρο τσάι, 1 αυγό βραστό και 1 φέτα του τοστ – το αυγό θα σας εξασφαλίσει ενέργεια για όλη την ημέρα 

– Μεσημεριανό:

6 μπισκότα και ένα φλιτζάνι τυρί cottage – αυτός ο συνδυασμός θα σας επιτρέψει να κρατήσετε την όρεξή σας για το δείπνο 

– Βραδινό:

1 φλιτζάνι μπρόκολο, μισή μπανάνα, 1 φλιτζάνι παγωτό βανίλια, 2 λουκάνικα, μισό φλιτζάνι καρότα (το μπρόκολο μπορεί να αντικατασταθεί με το λάχανο και το παγωτό πρέπει να είναι χαμηλό σε λιπαρά)


Ημέρα 3

Κατά την τελευταία ημέρα, βεβαιωθείτε να ακολουθήσετε πιστά το μενού:

– Πρωινό:

κασέρι, 5 μπισκότα, μαύρο τσάι ή σκέτο καφέ και ένα μήλο (μην το παρατήσετε για γλυκαντικά)  

– Μεσημεριανό:

1 φέτα του τοστ και 1 αυγό βραστό – αυτό το γεύμα θα τονώσει το μεταβολισμό σας και θα διατηρήσει μια μετριοπαθή όρεξη για το δείπνο 

– Βραδινό:

1 φλιτζάνι καρότα, 1 φλιτζάνι κουνουπίδι, 1 φλιτζάνι τόνο, μισό φλιτζάνι παγωτό βανίλια και 1 πεπόνι.

πηγή: http://www.anew.gr/

Σχολιάστε