Δίαιτα… πάμε πακετο 2.

 

Προτεινόμενο πρόγραμμα για απώλεια βάρους
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε υγιείς ενήλικες. Αν έχετε κάποια πάθηση ή είστε ανήλικοι απευθυνθείτε σε ειδικό. Μπορείτε να το ακολουθήσετε μέχρι δύο εβδομάδες και όχι περισσότερο. Ελεύθερα μπορείτε να προσθέσετε ξίδι, λεμόνι και καρυκεύματα στα τρόφιμα. Μπορείτε, επίσης, να πιείτε καφέ ή τσάι ή άλλα αφεψήματα σκέτα αρκεί να περιοριστείτε σε ένα την ημέρα.

 

Για πρωινό
1 ομελέτα με 2 ασπράδια αυγών με light τυρί 30 γραμμ. και φρούτα (4 για γυναίκες και 6 για άντρες). Αν επιλέξετε κεράσια: 30 για γυναίκες, 40 για άντρες.

 

Για δεκατιανό
1 γιαούρτι

 

Για μεσημεριανό
1 ψητό στήθος κοτόπουλου και μία μεγάλη σαλάτα εποχής, 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο με ξίδι, ροδάκινα (3 για γυναίκες και 5 για άντρες)

 

Για απογευματινό
1 ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα

 

Για δείπνο
Μία μερίδα ψητό ψάρι (όσο η μισή παλάμη του χεριού σας), 1 βαθύ πιάτο αγγουροσαλάτα με μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο με ξίδι, μία μερίδα πεπόνι ή καρπούζι ή 20 κεράσια.

Τι να φάτε στην παραλία
Φροντίστε να πίνετε αρκετό νερό για να μην αφυδατώσετε τον οργανισμό σας. Διαφορετικά μπορείτε να πιείτε κρύο πράσινο τσάι ή νερό με κομματάκια λεμονιού. Για σνακ προτιμήστε 3 κράκερ ή 2 κριτσίνια ή μία μπάρα δημητριακών, ή 2 φρούτα ή 1τόστ. Αν επιθυμήσετε ένα παγωτό προτιμήστε μία μπάλα σορμπέ ή γρανίτα, αν θέλετε γλυκό 1 κομματάκι μαύρη σοκολάτα ή 1 λουκουμάκι ή λίγο γλυκό του κουταλιού ή ένα «υποβρύχιο».

 

Το μυστικό
Από το να κάθεστε ώρες ολόκληρες στην ξαπλώστρα, ασκήστε το σώμα σας με ρακέτες ή beach volley ή κολυμπήστε. Έρευνα από το Ινστιτούτο Καρολίνσκα έδειξε ότι η σωματική άσκηση προκαλεί τη δημιουργία νέων εγκεφαλικών κυττάρων και επομένως σας κάνει, εκτός από πιο αδύνατους και πιο έξυπνους

Σχολιάστε