Δίαιτα Harcombe

1 φάση (τέλος σε candida albicans, στην υπογλυκαιμία, στην τροφική δυσανεξία)

 

Διάρκεια: 5 μέρες

 

ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ

 

* Κρέας (μοσχαρίσιο, χοιρινό, κοτόπουλο, γαλοπούλα, μπέικον – όχι καπνιστό και χωρίς συντηρητικά, πρόβειο, πάπια, χήνα και γενικά όλα τα κρέατα χωρίς συντηρητικά ή άλλη επεξεργασία). Όχι λουκάνικα, όχι οτιδήποτε περιέχει πρόσθετη ζάχαρη (ελέγξτε την ετικέτα για οποιαδήποτε μορφή ζάχαρης – ότι τελειώνει σε «-όζη»).

* Ψάρι (όλα τα φρέσκα ψάρια ή σε κονσέρβα που τα μόνο παραπάνω συστατικά της είναι λάδι ή αλάτι).Θαλασσινά όπως γαρίδες, μύδια κλπ. χωρίς όμως πρόσθετα συντηρητικά

 

* Αυγά αν δεν έχετε τροφική δυσανεξία* σε αυτά.

* Σαλάτες/Λαχανικά: Μαρούλι, κρεμμυδάκια, αγγούρι, ντομάτες, παντζάρια, σέλινο, ελιές, καρότα, ελιές, μελιτζάνες, σπαράγγια, μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, κολοκυθάκια, κουνουπίδι, λάχανο, πράσινα φασολάκια, πράσα, μπάμιες, κρεμμύδια, πιπεριές, αρακά, σκόρδο, κολοκύθια, κοκάρια, σπανάκι, βασιλικό, δυόσμο, μέντα, κόλιανδρο, κύμινο, μαϊντανό, πάπρικα, δεντρολίβανο, θυμάρι, φασκόμηλο, αλάτι

* Φυσικό γιαούρτι εκτός αν έχετε τροφική δυσανεξία.

* Μαύρο ρύζι μέχρι 60 γρ. τη μέρα (ζυγισμένο πριν να βράσει).

* Νερό άφθονο, τσάγια από αποξηραμένα βότανα (χωρίς ζάχαρη – προσέξτε τις ετικέτες στα κουτιά)

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ

 

* Όλα όσα δεν είναι στη λίστα, ιδιαίτερα η ζάχαρη, τα ζυμαρικά (μαύρα ή άσπρα), το ξύδι, τα μανιτάρια, τα φασόλια, η καφεΐνη, οι χυμοί, το αλκοόλ.

 

Μαγειρεύουμε σε νερό, με λάδι, με βούτυρο, ψητά, στον ατμό, στο γκριλ.

 

2η φάση (απώλεια βάρους)

 

Διάρκεια: Όσο θέλετε μέχρι να χάσετε τα κιλά που θέλετε.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ

 

* Λίπος/πρωτεΐνες – κρέας, ψάρι, αυγά, τυρί, γάλα, γαλακτοκομικά και φυσικό γιαούρτι (όχι επεξεργασμένα, όχι αν έχετε δυσανεξία σε κάποιο).

* Υδατάνθρακες – όλα τα φρούτα, όλες οι σαλάτες, όλα τα λαχανικά, πατάτες με τη φλούδα, μαύρο ρύζι, μακαρόνια μαύρα, ψωμί μαύρο (χωρίς ζάχαρη ή μέλι), φακές, φασόλια.

* Λίπος: ελαιόλαδο, ηλιέλαιο, άλλα φυτικά έλαια, βούτυρο. Προσοχή: όχι μαργαρίνη, όχι επεξεργασμένα/υδρογονωμένα λίπη!

* Επιτρέπεται καφές χωρίς καφεΐνη, τσάγια από αποξηραμένα βότανα χωρίς ζάχαρη ή μέλι και 1 ποτηράκι κρασί μια στο τόσο.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ

 

* Ζάχαρη (και ό,τι τελειώνει σε «-όζη»), κέικ, μπισκότα, γλυκά, επεξεργασμένα τρόφιμα, χυμοί, «χαμηλών θερμίδων» προϊόντα, άσπρο ρύζι, άσπρο ψωμί, άσπρα μακαρόνια, χυμοί (αντί για χυμό φάτε το φρούτο), πατάτες χωρίς φλούδα, πατατάκια, τηγανιτές πατάτες.

 

Κανόνας 1ος: Απαγορεύονται οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες.

 

Κανόνας 2ος: Μην τρώτε ό,τι προκαλεί candida (π.χ. μανιτάρια, ζάχαρη, μαγιές, ξύδι), υπογλυκαιμία (π.χ. μπανάνες ή άλλα τροπικά φρούτα) ή τροφική δυσανεξία.

 

Κανόνας 3ος: Μην τρώτε λίπος και υδατάνθρακες στο ίδιο γεύμα, φάτε ξεχωριστά αφού περάσουν 4 ώρες. Θυμηθείτε ότι το κρέας περιέχει λίπος.

 

 

3η φάση (Διατροφή ολόκληρης ζωής)

 

* Μπορείτε να φάτε σχεδόν τα πάντα. Αποφύγετε τη ζάχαρη και τα υδρογονωμένα λίπη. Προσπαθήστε να ακολουθείτε τους 3 κανόνες. Αν «κλέψετε»:

* Μην κλέψετε πολύ. Π.χ. αν φάτε ένα γλυκό μη φάτε επεξεργασμένους υδατάνθρακες στο υπόλοιπο γεύμα.

* Μην κλέβετε συχνά. Π.χ. φάτε μία σοκολάτα το απόγευμα αλλά όχι κατά τη διάρκεια όλης της μέρας και όχι κάθε μέρα.

* Να είστε σε εγρήγορση.

 

Προτεινόμενο διαιτολόγιο για την 1η φάση
(Μπορείτε να καταναλώνετε απεριόριστες ποσότητες,με εξαίρεση το καστανό ρύζι. Ανάμεσα στα γεύματα -και μόνο εφόσον πεινάτε- προτιμήστε γιαούρτι, βραστά αυγά ή μερικά στικ λαχανικών).

Πρώτη ημέρα
Πρωινό: Αυγά με μπέικον
Μεσημεριανό: Σαλάτα νισουάζ (Θα χρειαστείτε: 150 γραμμ. βρασμένα πράσινα φασόλια, 2 αυγά βραστά, φύλλα από 1 iceberg, 12 ντομάτες τσέρι, 1 αγγούρι, 400 γραμμ. τόνο σε κονσέρβα, ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι), φυσικό γιαούρτι
Βραδινό: Κοτόπουλο με λαχανικά στον ατμό και καστανό ρύζι

Δεύτερη ημέρα
Πρωινό: Φυσικό γιαούρτι και 100 γραμμ. δημητριακά από καστανό ρύζι (σε καταστήματα με είδη υγιεινής διατροφής)
Μεσημεριανό: Φιλέτο σολομού, μπριζόλα στη σχάρα με λαχανικά
Βραδινό: Ομελέτα (Θα χρειαστείτε: 2-3 αυγά, βότανα της αρεσκείας σας, πιπέρι, βούτυρο)

Τρίτη ημέρα
Πρωινό: Αυγά σκραμπλ
Μεσημεριανό: Μοσχάρι με σκούρο ρύζι
Βραδινό: Αρνίσιο μπούτι ψημένο στο φούρνο με δεντρολίβανο και λαχανικά, φυσικό γιαούρτι

Τέταρτη ημέρα:
Πρωινό: 100 γραμμ. δημητριακά από καστανό ρύζι
Μεσημεριανό: Σαλάτα του σεφ, φυσικό γιαούρτι
Βραδινό: Χοιρινά παϊδάκια με λαχανικά

Πέμπτη ημέρα
Πρωινό: Ομελέτα
Μεσημεριανό: Ψητό κοτόπουλο με λαχανικά, σαλάτα λάχανο, φυσικό γιαούρτι
Βραδινό: Παέγια (θα χρειαστείτε: 120 γραμμ. καστανό ρύζι βρασμένο, 150 γραμμ. θαλασσινά, βασιλικό, ρίγανη, 2 σκελίδες σκόρδο πολτοποιημένο, 2 καρότα, 1 μελιτζάνα, 2 κρεμμύδια κομμένα σε ροδέλες, 2 ντομάτες, 1 στικ σέλερι, ½ κ.σ. κάρι, 1 πράσινη πιπεριά κομμένη σε ροδέλες, ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι).

4 Σχόλια

4 σχόλια στο Δίαιτα Harcombe