Καρμπονάρα με λίγες θερμίδες (3-6μονάδες)

Από anch
Συστατικά

  • Μακαρόνια (διάλεξε εσύ το νούμερο ανάλογα με τις προτιμήσεις σου)
  • 6 φέτες γαλοπούλα κομμένες σε μικρά κομμάτια
  • 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
  • 2 σκελίδες σκόρδο
  • 1 αυγό
  • 140 γραμμάρια κρέμα γάλακτος με χαμηλά λιπαρά
  • Μοτσαρέλα για το σερβίρισμα

Τρόπος μαγειρέματος

  • 1.Βράσε τα μακαρόνια σε αλατισμένο νερό
  • 2.Αφού κρυώσουν καλά για 15 λεπτά, ρίξε σε ένα τηγάνι το ελαιόλαδο και μόλις ζεσταθεί πρόσθεσε τη γαλοπούλα να σοταριστεί
  • 3.Ρίξε τις σκελίδες το σκόρδο και λιώσε τις μέσα στο τηγάνι. Συνέχισε μέχρι να γίνει η γαλοπούλα σου αρκετά τραγανή
  • 4.Πρόσθεσε και τα μακαρόνια στο τηγάνι και ανακάτεψε καλά
  • 5.Χτύπησε το αυγό μαζί με ελάχιστο νεράκι σε ένα μπολ και πρόσθεσέ το σιγά, σιγά στα μακαρόνια σου
  • 6.Στο τέλος πρόσθεσε την κρέμα γάλακτος και ανακάτεψε τα μακαρόνια καλά
  • 7.Σέρβιρε ραντίζοντας με λίγο ελαιόλαδο και νιφάδες μοτσαρέλας

Αυτή η συνταγή έχει 6 μονάδες, κόβουμε το αυγό και το λάδι, αντικαθιστούμε τη γαλοπούλα με καπνιστή και τσα γίνονται 4! Δεν είναι και για κάθε μέρα αλλά για μία στο τόσο! Αν δε δεν βάλουμε και μοτσαρέλλα τότε οι μονάδες γίνονται 3!

Σχολιάστε