61 σχόλια στο ΔΙΑΙΤΑ ΜΕ ΜΟΝΑΔΕΣ

  1. καλησπερα θελω να χασω 3-4 κιλα θελω να με βοηθησεις γεμιστες πιπεριες με ρυζι τυρι φετα λαδι ντοματα κρεμμυδι και μυρωδικα ποσες μοναδες εχουν και εβρασα γαλα 1.5 λιπαρα με στεβια και ζελατινη και εκανα κρεμα ποσες μοναδες εχει? επισης και το σουσαμενιο κουλουρι
    ευχαριστω!!

    • Για αρχή πρέπει να σου πω ότι αυτή η δίαιτα είναι αργή και θα πρέπει να έχεις υπομονή. Βέβαια επειδή έχεις πολύ λίγα κιλά να χάσεις, όποια δίαιτα κι αν κάνεις, θα είναι αργή.
      Πάμε στο μέτρημα τώρα. Ρύζι= 1, φέτα= 1, λάδι= 1 σύνολο 3
      Η κρέμα έχει μονο 1 απ’ το γάλα.
      Το κουλούρι Θεσσαλονίκης 1 αρκεί να είναι το κανονικό και όχι απ’ τα τεράστια που κυκλοφορούν. Εννοείται πως το 1 κουλούρι έχει 1 μονάδα γιατί είναι και ο περιορισμός στο ψωμί.
      Καλή δύναμη και… υπομονή! 🙂

  2. καλημέρα σε όλους . ηθελα να ρωτήσω το ρόδι 0 μονάδες? και οι ατασταλιες δηλαδη 1 μπουκιστα από πίτσα ή από ντονατσ πειραζει? φυσικά δεν λέω να το παρακάνουμε δηλαδή όλη μερα να είμαστε με μία μπουκία και να μην μετράμε αλλά πραγματικά 1 μπουκιά από κάτι ….μετραμε μονάδες? Είμαι λίγι λιχούδο τι να κάνουμε για αρχή προσπαθώ θα το περιορίσω που θα πάει. Φιλάκια

    • Χριστίνα μου ο βασικός στόχος αυτής της δίαιτας είναι να κόψει τις μπουκίτσες. Ως εκ τούτου 1 μπουκίτσα πίτσα μπορεί να έχει και 5 μονάδες αναλόγως των υλικών της. Αν λοιπόν συνεχίσεις τις μπουκίτσες κι έχεις και την «απεριόριστη ποσότητα» που σου δίνουν οι μονάδες, είναι σα να μην κάνεις δίαιτα. 🙂
      Το ρόδι 0 μονάδες.

    • Είναι καλή Θεώνη αλλά είναι αργή. Πιο σωστή (αν κι αυτό εξαρτάται κι από σένα) και δεν καταλαβαίνεις ότι κάνεις δίαιτα. Η βασική συμβουλή αλλά και στόχος του δημιουργού της, είναι να τρως απλά φαγητά που να έχουν ξεκάθαρες μονάδες. Μέσα σ’ αυτά δεν είναι τα αλλαντικά γιατί έχουν διάφορα στα συστατικά τους. Αν θες οπωσδήποτε να τρως θα κοιτάς τα συστατικά και αναλόγως θα προσθέτεις μονάδες. Το ίδιο συμβαίνει και με τα δημητριακά που… μόνον εμένα δεν έχουν μέσα, εκτός κι αν πάρεις σκέτη βρώμη (κουάκερ).
      Καλή δύναμη στην προσπάθειά σου και ότι θέλεις, εδώ είμαστε. 🙂

  3. κοριτσια εχω ενα ερωτημα! μια φιλη μ κανει τη διαιτα (εχει αρκετα κιλα κΑΙ ΤΑ ΠΑΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ) αλλα εκεινη μ ειπε οτι επιτρεπεται η φρουκτοζη και η ζαχαρινη και οχι η ζαχαρη!φτιαχνει γλυκα τρωει μαρμελαδες με φρουκτοζη και δεν εχει προβλημα. εμεις εδω ουτε φρουκτοζη νομιζω τρωμε ετσι δεν ειναι ή εχω μπερδευτει?? επισης η ζυμη για της πιτες πιτσες κρεπες κλπ μετραει μια μοναδα! ναι αλλα αποτελειτα συνηθως απο αλευρι λαδι ή βιταμ αυγα καποιες φορες αλλες φορες γιαουρτι… αμα τα μετρησουμε ξεχωριστα ολα αυτα καηκαμε! πώς πετριεται τελικα?

    • Η φρουκτόζη σε θερμίδες είναι ίδια με την ζάχαρη μόνο που είναι πιο γλυκιά και βάζεις υποτίθεται λιγότερη. Προσωπικά όταν την χρησιμοποιούσα πριν από χρόνια, έβαζα ακριβώς την ίδια. Η ζαχαρίνη και τα υπόλοιπα γλυκαντικά έχουν έλαχιστες ή καθόλου θερμίδες. Που καταλήγουμε λοιπόν; Ότι αν βάλεις φρουκτόζη θα μετρήσεις 1 μονάδα το κουταλάκι, ενώ αν βάλεις ζαχαρίνη δε μετράς τίποτα. Για τα ψωμοειδή και τις πίτες επειδή δε γίνεται να βρούμε άκρη με τις συνταγές τους, έχει βάλει περιορισμό στην ποσότητα. Οπότε τρως ότι λέει απ’ το καθένα κι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο (και την συνείδησή σου προπάντων). 😉
      Καλή δύναμη αν την έχεις αρχίσει. Αν όχι… ξεκίνα!!! 😀

  4. Καλησπέρα και καλώς με δεχτήκατε!!! Ξεκίνησα κλασικά Δευτέρα τη δίαιτα, περιμένω τα αποτελέσματα τώρα…
    Έχω μια ερώτηση… Το υποβρύχιο (βανίλια) πόσες μονάδες; Σε περίπτωση που θελήσω να γλυκαθώ…
    Ευχαριστώ πολύ και συγχαρητήρια για το blog σας…
    Μουσικά σας βρίσκω πολύ καταρτισμένη!!!

    • Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Μουσικά… λείπουν κάποια Κορεάτικα, τελευταίες αγάπες 😀 Λοιπόν, το υποβρύχιο είναι λίγο δύσκολο να το υπολογίσουμε. Δεν ξέρω ακριβώς τα συστατικά του αλλά αν σκεφτείς πως 1 κουταλάκι ζάχαρη είναι 1 μονάδα, ένα υποβρύχιο πόση ζάχαρη μπορεί να έχει; Ή αφαιρείς κάνα δυο μονάδες ή το τρως κρυφά και δεν το λες ούτε του παπά (αλλά μόνο μια φορά ε;) 😉 😀
      Καλή δύναμη και καλά και όσο το δυνατόν γρηγορότερα αποτελέσματα!