Πρόγραμμα / Οδηγίες

Η Δίαιτα της κρέμας

Η δίαιτα της κρέμας είναι μια αποτελεσματική δίαιτα που θα μας βοηθήσει να χάσουμε τα περιττά κιλά τηρώντας μια διατροφή που θα περιλαμβάνει αγαπημένες κρέμες όλων των ειδών όπως δημητριακών (βρώμη, φαγόπυρο κλπ), με φρούτα, κρέμες για τα μωρά (ρυζάλευρο, σιτάλευρο, φρούτων κλπ),  που μπορούμε να τις ετοιμάσουμε μόνοι μας ή να χρησιμοποιήσουμε φακελάκια του εμπορίου.

Διάρκεια: 10 ημέρες

Απώλεια: μέχρι 8 κιλά

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΙΤΑΣ

 1η Ημέρα έως 2η Ημέρα

Κατά τη διάρκεια της ημέρας καταναλώνουμε μέχρι 4 μπολάκια κρέμα της επιλογής μας

3η Ημέρα έως 9η Ημέρα

Πρωινό Καφές ή ρόφημα βοτάνων 1 μπολάκι κρέμα

Δεκατιανό 1 φρούτο

Μεσημεριανό Επιλογές:

– 200 γραμμ. άπαχο κρέας ή κοτόπουλο χωρίς πέτσα (βραστό ή ψητό) Πράσινη σαλάτα

– 200 γραμμ. ψάρι (ψητό ή βραστό) ή 1 κονσέρβα (160 γραμμ.) τόνο σε νερό Πράσινη σαλάτα

– 1 μερίδα (1 κούπα) ρύζι (καστανό ή λευκό) Πράσινη σαλάτα

– 1 μερίδα όσπρια Πράσινη σαλάτα

– 2 αυγά βραστά με 2 κουταλιές τυρί κότατζ χαμηλών λιπαρών Πράσινη σαλάτα

– 1 μερίδα βραστά λαχανικά ή 1 μερίδα σούπα λαχανικών Πράσινη σαλάτα

Απογευματινό 1 (200 γραμμ.) γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 φρούτο

Βραδινό 1 μπολάκι κρέμα Πριν τον ύπνο 1 κούπα ρόφημα βοτάνων

10η Ημέρα Κατά τη διάρκεια της ημέρας καταναλώνουμε μέχρι 4 μπολάκια κρέμα της επιλογής μας

 

Κανόνες Δίαιτας – Καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα νερό.

– Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάζουμε τη δίαιτα με γυμναστική (περπάτημα, αεροβική κλπ) τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά.

– Η θερμιδική αξία για κάθε μερίδα κρέμας θα πρέπει να είναι μέχρι 200 θερμίδες.

Επιτρέπεται

– Ροφήματα βοτάνων

– Καφές

– Φυσικοί Χυμοί (1 ποτήρι ανά ημέρα)

– Φρέσκα μυρωδικά, ελαιόλαδο, ελάχιστο αλάτι, ξύδι, λεμόνι

– Γλυκαντικό

– Καστανή ζάχαρη

Δεν επιτρέπεται

– Αναψυκτικά

– Αλκοόλ

– Λευκή Ζάχαρη

http://www.enter2life.gr/

11 Σχόλια

11 σχόλια στο Πρόγραμμα / Οδηγίες

    • Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια 😳 😀 Κρέας (χοιρινό, μοσχάρι, κουνέλι), πουλερικά (κοτόπουλο, γαλοπούλα, πάπια, ορτύκια), θαλασσινά (γαρίδες, μύδια, καλαμαράκια…) και ψάρι… δε μπορεί, μια τσιπούρα θα την τρως ή ένα μπακαλιάρο. Μήπως να το ξανασκεφτείς; Αλλιώς μια ιδέα είναι να πάρεις έναν θερμιδομετρητή, να τρως και να μετράς. Μην κατέβεις όμως κάτω από 1000 θερμίδες με τίποτα. 🙂

    • Ότι κρέμα μπορείς να φανταστείς (μέχρι και ρυζόγαλο), αρκεί να είναι 200 γραμμάρια. Δε με τρελαίνεις, είμαι τρελή από μόνη μου βρε 😛 Σίγουρα δεν θες την 20 κιλά σ’ ένα μήνα; Λειτουργεί στους περισσότερους και γενικά είναι η πιο γρήγορη. Πάντως και αυτή εδώ κάνει δουλειά. Καλές… αποφάσεις! 🙂