Η δίαιτα των 8 ωρών

Η καινούρια μόδα στις δίαιτες λέγεται ,,,, νηστεία ή για να είμαστε πιο ακριβείς, διακοπτόμενη νηστεία ή αλλιώς ” Η δίαιτα των 8 ωρών”
books
Την γνωρίσαμε από το βιβλίο των David Zinczenko και  Peter Moore με τίτλο: The 8 Hour Diet: Watch the Pounds Disappear Without Watching What You Eat!. H αρχή είναι απλή. Τρώμε ότι θέλουμε (πάντα με μέτρο) μόνο στην διάρκεια οχτώ ωρών για τρεις μέρες κάθε εβδομάδα και…τα κιλά φεύγουν!
Πώς λειτουργεί;
Οι δύο εμπνευστές της δίαιτας -που κάνει θραύση-  θεωρούν ότι τρώγοντας μόνο στο πλαίσιο ενός οκταώρου, ο οργανισμός μας βρίσκει τον απαραίτητο χρόνο που χρειάζεται για να απορροφήσει τις θρεπτικές ουσίες, να απαλλαγεί από τις τοξίνες και να προγραμματίσει εκ νέου τον μεταβολισμό μας. Οι συγγραφείς του βιβλίου υποστηρίζουν πως ο σύγχρονος τρόπος ζωής που μας ωθεί να τρώμε καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας δεν δίνει στον οργανισμό μας τον απαραίτητο χρόνο να κάψει τις θερμίδες που πρέπει με αποτέλεσμα το σώμα μας να αποθηκεύει σε μορφή λίπους όλα όσα δεν καταφέρνει να κάψει.
Το οκτάωρο κατά το οποίο θα τρώτε το καθορίζετε εσείς έτσι ώστε να ταιριάζει με τον τρόπο ζωής σας. Το ίδιο ισχύει και για τις μέρες που θα επιλέξετε να κάνετε τη δίαιτα, φτάνει μόνο να μην είναι συνεχόμενες (π.χ. μπορείτε να επιλέξετε να ακολουθείτε το πρόγραμμα Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή από τις 11 το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα).
Μετά το επιτρεπόμενο οκτάωρο μπορείτε να πίνετε καφέ ή τσάι χωρίς ζάχαρη και νερό.
Το βιβλίο υποστηρίζει ότι με αυτή τη δίαιτα θα μπορέσετε να χάσετε μέχρι και 10 κιλά σε μία εβδομάδα και 20 σε έξι εβδομάδες! Παράλληλα, μελέτες έχουν δείξει πως η  συγκεκριμένη δίαιτα μπορεί να βοηθήσει στην μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιοπαθειών, διαβήτη και άνοιας. Φυσικά, εδώ ισχύει ότι και σε όλες τις υπόλοιπες δίαιτες: τον τελικό λόγο τον έχει πάντα ο γιατρός σας

Πηγή: http://pireasnow.gr