Η δίαιτα on-off

12 Σχόλια

Τη μία ημέρα τρώτε, την άλλη… δεν τρώτε!

 

Αυτή είναι, σε αδρές γραμμές, η νέα δίαιτα «Τhe Alternate-Day Diet», που κάνει θραύση στο εξωτερικό, κυρίως επειδή θεωρείται εύκολη στην εφαρμογή της. Γνωστή και ως «Τhe Longevity Diet» (η δίαιτα της μακροβιότητας), η νέα δίαιτα υπόσχεται απώλεια βάρους, αλλά και ανακούφιση από το άσθμα, βελτίωση του λιπιδαιμικού προφίλ, ακόμη και προστασία των εγκεφαλικών κυττάρων. Ο εμπνευστής της, ο πλαστικός χειρουργός δρ. James Johnson, δηλώνει ότι αδυνάτισε εύκολα χάρη σε αυτή τη μέθοδο. Ας δούμε, όμως, τι ακριβώς είναι η εναλλασσόμενη δίαιτα και ποια είναι η γνώμη των ειδικών.

Πώς γίνεται η νέα δίαιτα;

 

Καθ’ όλη τη διάρκεια της δίαιτας, τη μία ημέρα θα τρώτε ελεύθερα όσο θέλετε (ΟΝ) και την επομένη θα τρώτε περιορισμένα (ΟFF).

 

Τις πρώτες 2 εβδομάδες

ON Τις 7 «ελεύθερες» ημέρες μπορείτε να τρώτε ό,τι θέλετε, χωρίς όμως να φορτώνετε το στομάχι σας εσκεμμένα, με το σκεπτικό ότι την επόμενη ημέρα θα πεινάσετε.

ΟFF Τις 7 ημέρες που «δεν τρώτε», δεν πρέπει να υπερβείτε τις 500 θερμίδες ημερησίως. Για το σκοπό αυτό, ο δρ. Johnson συστήνει να εφοδιαστείτε με έτοιμα γεύματα (π.χ. ολιγοθερμιδικά ροφήματα από το φαρμακείο) και σνακ λίγων θερμίδων.

 

Μετά τις πρώτες 2 εβδομάδες

ON Τις «ελεύθερες» ημέρες, ο δρ. Johnson συστήνει να συμπεριλάβετε στο διαιτολόγιό σας υγιεινά τρόφιμα, όπως φρούτα και λαχανικά, και να αποφεύγετε τα τρανς λιπαρά (περιέχονται κυρίως σε συσκευασμένα τρόφιμα). Μάλιστα, στο βιβλίο του, «Τhe Alternate-Day Diet», ο αμερικανός πλαστικός χειρουργός παραθέτει συνταγές υγιεινών γευμάτων.

ΟFF Τις ημέρες που «δεν τρώτε», μπορείτε είτε να συνεχίσετε να καταναλώνετε 500 θερμίδες ημερησίως είτε να τις αυξήσετε προσλαμβάνοντας έως και το 35% των θερμίδων που συνηθίζετε να καταναλώνετε σε μία «ελεύθερη» ημέρα, ανάλογα με το βάρος που επιθυμείτε να χάσετε και με τις αντοχές σας.

 

Διατήρηση του βάρους

Αφού χάσετε τα κιλά που επιθυμείτε, μπορείτε να διατηρήσετε το νέο σας βάρος συνεχίζοντας την εναλλασσόμενη δίαιτα σε μια πιο χαλαρή μορφή, δηλαδή καταναλώνοντας τις ημέρες που «δεν τρώτε» το 50-60% των θερμίδων που συνήθως προσλαμβάνετε σε μία «ελεύθερη» ημέρα

12 Σχόλια “Η δίαιτα on-off”