Χημική: 4 κιλά σε 10 μέρες

Επιτρέπεται για ένα δεκαήμερο να τρώτε οτιδήποτε από τα παρακάτω σε όση ποσότητα θέλετε:

Κρέας: χοιρινό, κατσικάκι, αρνί, μοσχάρι ψητό ή βραστό

(όχι μαγειρεμένα κρέατα με σάλτσες και όχι κρύα π.χ. πηχτή)

Ψάρια: όλα τα είδη, καθώς και κονσέρβας, όπως και όλα τα θαλασσινά (εκτός από μύδια και όσα έχουν πιπεριά)

Αυγά: βραστά ή τηγανητά, με λάδι ή βούτυρο και όχι με σάλτσες

Σαλάτες: 2 ημερησίως ραδίκια, λάχανο, κτλ. με λάδι – ξύδι, αλάτι πιπέρι ελιές σαρδέλες πράσινες ελιές κτλ.

Τυριά: όλα τα είδη ΕΚΤΟΣ της φέτας και μόνο μέχρι 120 γρ. ημερησίως

Χυμοί: 1 χυμό λεμονιού

Αφεψήματα: καφέ ελληνικό, νες ή τσάι (χωρίς ζάχαρη ή ζαχαρίνη)

Υγρά: μεταλλικό νερό , σόδα

Λαχανικά: Φασολάκι, κουνουπίδι, λάχανο, μελιτζάνες, μπάμιες,αρακά, σπανάκι, ντομάτες, αντίδια, αγγουράκια, μαρούλια, ραδίκια, ελιές, σέλινο, μαϊντανό, μανιτάρια, κρεμμύδια.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ

Ψωμί, ζυμαρικά, γλυκά, φρούτα, φασόλια ξερά, φάβα, κέτσαπ, γαλακτοκομικά καλαμπόκι, μέλι, ξηροί καρποί πατάτες, ρύζι, εντόσθια, αλλαντικά, όσπρια, μύδια, πιπεριά, σάλτσες, φέτα, ποτά, αναψυκτικά

 

***Αν παρατηρηθεί ατονία αυξάνουμε το αλάτι.

 

***Παίρνουμε κάθε μέρα από μια βιταμίνη.

 

*** Μία φορά την εβδομάδα μπορούμε να πιούμε ένα ποτήρι άσπρο κρασί ή μια βότκα σκέτη.

 

Η όλη φιλοσοφία είναι για 10 μέρες γιατί στερούμε τον οργανισμό μας από πολλές απαραίτητες τροφές, βέβαια εγώ την έχω επαναλάβει πολλές φορές με διάλειμμα 1-2 ημερών. 10 μέρες –> – 4 κιλά. Βέβαια μετά κάπου κολλάς κουράζεσαι και τα παρατάς. . . .

Και με τον καιρό τα ρημάδια μπαίνουν πάλι!!! ΑΑΑΑΧΧΧΧ!!!

 Τάδε έφη Μάγδα Πύρρου και την ευχαριστούμε πολύ που μας έστειλε την δίαιτα αυτή!