5 κιλά σε 1 εβδομάδα

Πρωινό

    * 1 ποτήρι γάλα 0% λιπαρά  με δημητριακά ολικής αλέσεως fitness της nestle (αν βρείτε άλλης μάρκας με τα ίδια συστατικά, εννοείται ότι επιτρέπονται)

Ενδιάμεσο

    * Ένα φρούτο, ή εάν θέλετε μισή μπανάνα

Μεσημέρι

    * Σολωμό ή τόνο ή κοτόπουλο, με όση σαλάτα θέλετε και 1 κ.σ λάδι

Απογευματινό

    * 1 φρούτο

Βραδινό

    * 1 ποτήρι γάλα

 

^*^ Εκτός από σολωμό και τόνο μπορούμε να φάμε όποιο ψάρι θέλουμε αρκεί να μην είναι τηγανιτό και να μην χρησιμοποιούμε παραπάνω από τη 1 κουταλιά της σούπας λάδι που δικαιούμαστε τη μέρα.

*^* Το γάλα μπορεί να αντικατασταθεί από γιαούρτι 0%

^*^ Γλυκαντικό επιτρέπεται

*^* Σε περίπτωση βραδινής εξόδου αλλάζουμε το μεσημεριανό με το βραδυνό

^*^ Αφαιρούμε το απογευματινό φρούτο για να πιούμε ένα ποτήρι κρασί αλλά ΜΟΝΟ 1 φορά την εβδομάδα

*^* Όταν λέμε σαλάτα εννοούμε ντομάτα, αγγούρι, πιπεριά, κρεμύδι, μπρόκολο, φρέσκα φασολάκια, κολοκυθάκια, λάχανο, κουνουπίδι, μπάμιες, μαρούλι, σέλινο,  κλπ (όχι πατάτα και κεφάλι πατζαριού)

^*^ Συνταγές:

  1. Βράζουμε το κοτόπουλο με ντομάτα, κρεμύδι, σκόρδο, πιπεριά και την 1 κουταλιά λάδι.
  2. Κοτόπουλο με φασολάκια, ντομάτα, κρεμύδι και την 1 κουταλιά λάδι.
  3. Κοτόπουλο με μπάμιες, ντομάτα, κρεμύδι και την 1 κουταλιά λάδι.
  4. Ψάρι στον φούρνο με την 1 κουταλιά της σούπας λάδι, ντομάτα, κρεμύδι, σκόρδο.

Με την ίδια λογική μπορείτε να βάλετε την φαντασία σας και να δημιουργήσετε τις δικές σας συνταγές.

*****Τα 5 κιλά δεν είναι υπόσχεση γιατί η απώλεια εξαρτάται από το πόσα κιλά έχουμε να χάσουμε, από την ηλικία και φυσικά τις ιδιαιτερότητες του κάθε οργανισμού.

***** Πριν από κάθε δίαιτα ενημερώνουμε τον γιατρό μας! 

 

 

 

 

 

 

21 Σχόλια

21 σχόλια στο 5 κιλά σε 1 εβδομάδα

  1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ .ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ!!!! ΓΑΛΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ 0% ΚΑΝΕΙ ΤΟ 1,5% ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΡΕΣΚΟ ΛΙΓΟΝ ΗΜΕΡΩΝ. ΕΝΩ ΤΟ 0% ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ. ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΩΡΑ!!!. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ ΠΑΡ ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ FITNESS ΣΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΛΙΓΗ ΖΑΧΑΡΗ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Σ ΑΥΤΟ? Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ……

    • Καλό είναι να την πας κατά γράμμα, αν και εγώ όταν την είχα κάνει, επειδή δεν μου αρέσει το κανονικό γάλα, έπαιρνα αμυγδάλου. Εν τω μεταξύ με όλα αυτά που λέγονται για το αγελαδινό γάλα (αγελαδινό γάλα), η παραπάνω επεξεργασία είναι το μικρότερό του πρόβλημα. Τα δημητριακά αφού τα προτείνει δεν δίνεις σημασία στην ζάχαρη. Προφανώς είναι τόση που δεν δημιουργεί πρόβλημα. 🙂

    • Μπορείς να τις μαγειρέψεις σκέτες τις μπάμιες αλλά θα βάλεις 1 κουταλιά λάδι μόνο. Όταν λες κοτόσουπα, φαντάζομαι πως εννοείς κοτόπουλο βραστό γιατί δεν μπορείς να βάλεις ρύζι ή κάποιο ζυμαρικό. Για τις ποσότητες τώρα… όπου αναφέρει ποσότητα, την ακολουθείς και όπου δεν αναφέρει τρως λογικά. Συνήθως (σε άλλες δίαιτες δλδ) η μερίδα των δημητριακών είναι 3 κουταλιές της σούπας. Για το κοτόπουλο και το ψάρι επίσης θα πρέπει να φας μια πλούσια αλλά λογική μερίδα. 🙂