5 κιλά σε 1 εβδομάδα

21 Σχόλια

Πρωινό

    * 1 ποτήρι γάλα 0% λιπαρά  με δημητριακά ολικής αλέσεως fitness της nestle (αν βρείτε άλλης μάρκας με τα ίδια συστατικά, εννοείται ότι επιτρέπονται)

Ενδιάμεσο

    * Ένα φρούτο, ή εάν θέλετε μισή μπανάνα

Μεσημέρι

    * Σολωμό ή τόνο ή κοτόπουλο, με όση σαλάτα θέλετε και 1 κ.σ λάδι

Απογευματινό

    * 1 φρούτο

Βραδινό

    * 1 ποτήρι γάλα

 

^*^ Εκτός από σολωμό και τόνο μπορούμε να φάμε όποιο ψάρι θέλουμε αρκεί να μην είναι τηγανιτό και να μην χρησιμοποιούμε παραπάνω από τη 1 κουταλιά της σούπας λάδι που δικαιούμαστε τη μέρα.

*^* Το γάλα μπορεί να αντικατασταθεί από γιαούρτι 0%

^*^ Γλυκαντικό επιτρέπεται

*^* Σε περίπτωση βραδινής εξόδου αλλάζουμε το μεσημεριανό με το βραδυνό

^*^ Αφαιρούμε το απογευματινό φρούτο για να πιούμε ένα ποτήρι κρασί αλλά ΜΟΝΟ 1 φορά την εβδομάδα

*^* Όταν λέμε σαλάτα εννοούμε ντομάτα, αγγούρι, πιπεριά, κρεμύδι, μπρόκολο, φρέσκα φασολάκια, κολοκυθάκια, λάχανο, κουνουπίδι, μπάμιες, μαρούλι, σέλινο,  κλπ (όχι πατάτα και κεφάλι πατζαριού)

^*^ Συνταγές:

  1. Βράζουμε το κοτόπουλο με ντομάτα, κρεμύδι, σκόρδο, πιπεριά και την 1 κουταλιά λάδι.
  2. Κοτόπουλο με φασολάκια, ντομάτα, κρεμύδι και την 1 κουταλιά λάδι.
  3. Κοτόπουλο με μπάμιες, ντομάτα, κρεμύδι και την 1 κουταλιά λάδι.
  4. Ψάρι στον φούρνο με την 1 κουταλιά της σούπας λάδι, ντομάτα, κρεμύδι, σκόρδο.

Με την ίδια λογική μπορείτε να βάλετε την φαντασία σας και να δημιουργήσετε τις δικές σας συνταγές.

*****Τα 5 κιλά δεν είναι υπόσχεση γιατί η απώλεια εξαρτάται από το πόσα κιλά έχουμε να χάσουμε, από την ηλικία και φυσικά τις ιδιαιτερότητες του κάθε οργανισμού.

***** Πριν από κάθε δίαιτα ενημερώνουμε τον γιατρό μας! 

 

 

 

 

 

 

21 Σχόλια “5 κιλά σε 1 εβδομάδα”