Ομελέτα με λαχανικά

Διατροφική αξία ανά μερίδα
136 θερμίδες

Υλικά για 4 άτομα

  • 2 κ.σ. ελαιόλαδο
  • ½ κρεμμύδι σε ροδέλες
  • 4 φλ. ψιλοκομμένα λαχανικά (χρησιμοποιήσαμε ψιλοκομμένα σέσκουλα, κολοκυθάκια και σπαράγγια)
  • Αλάτι, πιπέρι
  • Λίγα φύλλα φρέσκο μαϊντανό (προαιρετικά)
  • ½ φλ. φρεσκοτριμμένη παρμεζάνα (προαιρετικά)

1. Ρίχνεις τη 1 κ.σ. ελαιόλαδο σε αντικολλητικό τηγάνι σε μέτρια θερμοκρασία. Όταν ζεσταθεί ρίχνεις το κρεμμύδι να μαλακώσει για 3 λεπτά. Προσθέτεις τα λαχανικά και ελάχιστο αλάτι. Δυναμώνεις τη θερμοκρασία και τα αφήνεις να μαλακώσουν για 10 λεπτά ανακατεύοντας ενδιάμεσα. Πρέπει να σκουρύνουν λίγο,
χωρίς να καούν.

2. Χαμηλώνεις τη θερμοκρασία -όταν έχουν γίνει σχεδόν- και προσθέτεις το φρέσκο βασιλικό. Συνεχίζεις το ψήσιμο ανακατεύοντας ενδιάμεσα μέχρι να εξατμιστούν τα υγρά απ’ τα λαχανικά (υπολόγισε 5 λεπτά παραπάνω για τα μανιτάρια).

3. Χτυπάς εν τω μεταξύ τα αβγά με την παρμεζάνα. Προσθέτεις όσο αλάτι θέλεις και φρεσκοτριμμένο πιπέρι. Προσθέτεις το υπόλοιπο 1 κ.σ. ελαιόλαδο στο τηγάνι και ρίχνεις τα αβγά στα λαχανικά ανακατεύοντας ώστε να διανεμηθεί ομοιόμορφα και περιμένεις να ψηθεί.

4. Σερβίρεις την ομελέτα ζεστή ή σε θερμοκρασία δωματίου.


Σχολιάστε